Bugs Business in het GA magazine van september

Het GA magazine van september heeft als thema: Automatisering. Hierin is ook aan Bugs Business gevraagd om toe te lichten wat onze Imago Software allemaal voor het verzekeringsbedrijf kan betekenen. Dit artikel is te vinden op pagina 23 van het GA magazine en is tevens hieronder opgenomen.

Wat kan de geboden oplossing (doel)?
Imago Office is een online omgeving voor verzekeringskantoren waarmee op een efficiënte en gebruiksvriendelijke wijze STP transacties, zoals nieuwe aanvragen of wijzigingen, door medewerkers en aangesloten agenten uitgevoerd kunnen worden. Daarnaast bevat Imago Office uitgebreide relatiebeheermogelijkheden op CRM- en compliancegebied.
Imago Consument is een digitale polismap voor de particuliere en zakelijke eindklant die volledig aan te sluiten is op het bedieningsconcept van het kantoor dat Imago Consument gebruikt.

Op welke doelgroep richt het zich?
Op het intermediair, beursmakelaar, (huis)volmachten, Service Providers en verzekeraars.

Richt het zich op de administratieve processen of juist op de voorkant (intermediair en/of eindklant)?
Met de combinatie van Imago Office én Imago Consument leveren wij een optimale oplossing voor zowel de administratieve processen als ook het aangesloten intermediair en haar eindklant.

Architectuur
Onze Imago software is een gestandaardiseerde SaaS-oplossing en is te gebruiken in combinatie met een back-office zoals die van CCS, ANVA of UNIT4. Doordat wij aansluiten op een backoffice
en geen stand-alone systeem zijn hebben wij door deze standaardisatie een hoge ontwikkelsnelheid en time-to-market. Wij kijken altijd samen met onze gebruikers naar nieuwe functionaliteiten en hoe deze generiek zijn te ontwikkelen. Daarnaast is de omgeving voor de eindklant volledig aan te passen naar de look and feel van het kantoor dat ermee werkt.

Heeft de oplossing zich al bewezen?
Onze Imago-oplossingen draaien bij meerdere intermediairs, volmachtbedrijven, makelaars en serviceproviders.

Wat is de toekomststrategie voor de komende drie jaar (concreet)?
Wij gaan de belangrijkste back-offices in de markt ontsluiten met onze oplossingen en wij gaan nog meer nadruk leggen op het efficiënter maken van de administratieve processen en ons richten op tools om relatiebeheer nóg makkelijker te maken.

Blijft het betaalbaar?
Doordat onze oplossingen zijn gestandaardiseerd, schaalbaar zijn en wij continu blijven inzetten op technische vooruitgang kunnen we onze software betaalbaar blijven aanbieden.

Wordt de betaalbaarheid beïnvloed door zaken te ontwikkelen die niet horen bij het primaire proces?
Onze visie is dat ieder kantoor toegang zou moeten hebben tot onze software, van groot tot klein. Daarnaast ontwikkelen wij op basis van co-creatie nieuwe functionaliteiten. Deze functionaliteiten worden dan ook beschikbaar gemaakt voor alle gebruikers van onze Imago software. Het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten op het gebied van relatiebeheer en compliance zorgt ervoor dat wij continu waarde blijven toevoegen aan onze software voor onze gebruikers.

Wilt u weten wat onze Imago Software voor uw kantoor kan betekenen, neem dan vrijblijvend contact met ons op!

 

Download hier het volledige GA magazine: GA magazine september 2019