Imago Office vereenvoudigt de processen voor een goed klantbeeld. Deze applicatie maakt het makkelijker om meer aandacht aan uw klanten te schenken, het maakt de administratieve processen minder ingewikkeld en zorgt voor een goed klantbeeld zonder overbodige handelingen.

Volledige integratie met uw backoffice

Imago Office is een online applicatie die volledig geïntegreerd is met uw backoffice systeem. U kunt binnen Imago Office alle dagelijkse werkzaamheden uitvoeren zoals het beheren van uw verzekeringsportefeuille, het behandelen van uw dagelijkse werkvoorraad en het maken van offertes voor uw klanten.

Voor een goed totaalbeeld biedt Imago Office een overzichtelijk dashboard waarin alle informatie van de klant direct zichtbaar is. Door middel van signaleringen wordt u gewezen op belangrijke zaken die bij uw klant spelen. Waar de meeste verzekeringsfront-end applicaties hierbij stoppen, gaat Imago Office nog een stuk verder. Imago Office biedt u CRM-tools waarmee u uw klant nog beter kunt bedienen. Met de geïntegreerde correspondentie- en e-mailtools kunnen documenten, offertes en/of bezoekverslagen direct digitaal naar uw klant worden verzonden.

Imago Office is een totaaloplossing voor de medewerker en aangesloten tussenpersoon van uw verzekeringsbedrijf. Daarnaast is het de ultieme samensmelting van verzekeringstechniek en CRM-tooling.