Efficiency, overzicht en rust
met Imago Office
met Imago Office
De verzekeringssoftware
die werkt voor jou
Imago Office is de enige volledig geïntegreerde werkomgeving voor assurantiemedewerkers
en -adviseurs. Eén softwareoplossing voor al je dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd, bewaar het overzicht en geef je klanten altijd het beste advies.
Alles komt samen in Imago Office
Aan de voorkant een overzichtelijk dashboard, aan de achterkant volledige integratie met je back-office en koppeling met alle systemen die je graag gebruikt. Uitstapjes naar andere applicaties zijn niet meer nodig; je begint en eindigt je dag in Imago Office.
Om het nóg makkelijker te maken, stemmen we Imago Office helemaal af op jouw praktijk en de manier waarop jij graag werkt. Van het beheren van verzekeringsportefeuilles, het behandelen van de dagelijkse werkvoorraad tot het maken van offertes… Makkelijk, snel en foutloos.
Al je systemen in één centrale omgeving
Ontdek het gemak van alle informatie en alle tools op één plek. In Imago Office sluiten je front- en back-office naadloos op elkaar aan. Uniek: vrijwel elke app en software waar je graag mee werkt, is eenvoudig te koppelen.
- Overzicht: centraal dashboard met alle informatie. In één oogopslag inzichtelijk wat er bij je klant speelt.
- Automatisering: van aanvraag tot polis automatisch verwerkt. Straight-Through Processing met nauwkeurig afgestemde protocollen.
- Efficiency: doe in 2 min. wat vroeger 20 min kostte.
- Realtime: optimaliseer je datakoppelingen. Data die je invoert is direct inzichtelijk en verwerkt in je back-office.
- Klantcontact: 360° beeld van je relaties vanuit één centraal scherm.
- Flexibiliteit: werk op kantoor, thuis, bij de klant en onderweg.
- Groei: verzet meer werk met hetzelfde aantal mensen.
- Ondersteuning: grip op werkvoorraad, audittrail en signalering.
- Werkwijze: verbeter je interne samenwerking.
- Planning: altijd je to-do lijst en prioriteiten in beeld.
- Transacties: aanvragen, offreren, vergelijken en wijzigen. Imago Office ondersteunt bij alle soorten transacties.
Haal het maximale uit elk klantcontact
Dankzij het relatiedashboard heb je altijd volledig inzicht in de klantgegevens. Ook bij de klant thuis, op je laptop of ipad. In één scherm zie je alle relevante data, inclusief crm-data. Zo is direct duidelijk wat voor type klant het is en welke topics interessant zijn om te bespreken. Notities uit een vorig gesprek, een lopende offerte of een openstaande factuur. Alle meldingen zie je direct in je dashboard.
Zo heb je alles paraat om het maximale uit elk contact te halen.
Altijd het juiste advies
Vergelijk tijdens je adviesgesprek heel eenvoudig producten van verschillende aanbieders. Zo geef je de klant direct inzicht in de verschillende premies én voorwaarden. Dat maakt kiezen makkelijk en direct doorpakken nog makkelijker. Sluit meteen vanuit het vergelijkingsoverzicht de verzekering naar keuze af.
Je klant voelt zich goed gehoord en snel geholpen.
Meer features die onze klanten waarderen
Relatiebeheer
Document Management System
Openstaande posten en facturen
Tijdschrijven
Afspraken en SLA’s
Schadebehandeling
Supersnel inloggen
Cloudbased, hosted by Mircosoft
Signaleringsmodule
Zoekfunctie
Werkvoorraad
KVK koppeling
Relatiecheck
CED Connect koppeling
Bezoekverslagen
Koppeling Roy-Data en terugvalberekening
WFT functionaliteit
Offerte maken
Afspraken module
Audit Trail
Checklist CRM
Polisoverzicht
Branding
In een vrijblijvende demo ervaar je direct hoe makkelijk Imago Office werkt.