Self-service with a smile:
Imago Direct

Combineer de kracht van online service met persoonlijk advies

Til je online dienstverlening naar een hoger niveau met Imago Direct. Daarmee geef je je klanten real-time inzicht in hun gegevens én volop mogelijkheden om zelf hun zaken te regelen. Zo kun jij je richten op persoonlijk advies en verhoog je de servicebeleving van je klanten.

Het beste van twee werelden

Je klanten hoeven niet meer te kiezen tussen online gemak en persoonlijke service. Met Imago Direct krijgen ze het beste van twee werelden: een handige online tool van hun eigen vertrouwde adviseur. Alle schermen krijgen jouw eigen merkuitstraling, zodat het echt voelt als een extra digitale service van jou aan de klant.

Efficiencyslag en service upgrade ineen

Je klanten doen meer zelf, jij houdt meer tijd over voor advies. Dát is je core business. Met persoonlijke aandacht maak je het verschil ten opzichte van concurrenten, groot en klein.

  • Efficiënt: maak een gigantische efficiencyslag én vergroot je werkplezier
  • Positieve klantbeleving: doordat klanten zelf informatie kunnen opvragen en wijzigen
  • Up-to-date: dankzij volledige integratie met jouw back-office zien klanten altijd de laatste informatie
  • Business development: minder telefoons en e-mails van klanten, meer ruimte voor groei
  • Koppeling Imago Office: contactverzoeken komen automatisch in de werkvoorraad van Imago Office
  • Flexibel: configureer Imago Direct naar jouw wensen en creëer een unieke beleving voor je klanten 
  • Specialisatie: door de verregaande configuratiemogelijkheden werkt Imago Direct ook perfect in nichemarkten
  • Herkenbaarheid: volledig vormgegeven in jouw huisstijl, zodat het echt een oplossing van jou is
  • Real-time: mutaties die je klant zelf doet, worden direct doorgevoerd in de back-office
  • Snelheid: polissen zijn real-time in te zien

Hoeveel de klant kan, dat bepaal jij

Een nieuwe polis aanvragen, wijzigingen doorvoeren of schades melden. Met Imago Direct kan je klant veel dingen zelf, maar dat hoeft niet! Alles is volledig naar jouw wensen te configureren. Jij bepaalt hoeveel je je klanten laat doen. Wil je alleen informatie online inzichtelijk maken en alle werkzaamheden blijven uitvoeren voor de klant? Ook dan is Imago Direct een gebruiksvriendelijke en krachtige tool.

Extra servicekanaal

Imago Direct is standaard voorzien van een klantenservicepagina. Hier kan de klant contact met je zoeken en vragen stellen. Alle vragen komen bij je medewerkers in de backoffice terecht, in de algemene mailbox of als taak in de werkvoorraad van Imago Office. Voor je klant creëer je op deze manier niet alleen online inzicht in zijn gegevens, maar ook een handige en snelle extra contactmogelijkheid.

Je klant voelt zich goed gehoord en snel geholpen.

Meer features die onze klanten waarderen

Real-time
Door directe koppeling aan jouw back-office is alle informatie actueel en worden wijzigingen meteen verwerkt
Polissen inzien
Alle polissen snel zichtbaar in het overzicht van waaruit de klant kan doorklikken
naar detailgegevens
Facturen
Facturen zijn overzichtelijk in te zien door je klant
Responsive
Imago Direct werkt perfect op alle apparaten: laptop, pc, tablet of telefoon
Branding
Styling in je eigen huisstijl
Eenvoudige registratie
Bij de eerste aanmelding doorloopt de klant een aantal eenvoudige activatieschermen
Updaten klantgegevens
Je klant kan zijn gegevens eenvoudig aanpassen zodra er iets wijzigt dat van belang is
Geclusterde relaties
Eén klant kan toegang krijgen tot meerdere accounts, bijvoorbeeld bij meerdere gezinsleden of ondernemingen. De autorisatie bepaal jij
Collectiviteiten
Je kunt met collectiviteiten werken en deze groeperen op het polisoverzicht, zodat wagenparken bijvoorbeeld bij elkaar staan
Eigen beheer
Dankzij een directe koppeling kun je accounts aanmaken en activeren vanuit Imago Office
Rapportages
Je kunt vanuit Imago Office een overzicht uitdraaien van het inloggedrag van je klanten
Ervaar het zelf
In een vrijblijvende demo ervaar je direct hoe makkelijk Imago Direct werkt.
Demo aanvragen

Duizenden klanten, 1 tot 1000 medewerkers, één software oplossing

Informeer, beheer en communiceer met jouw klanten vanuit één software oplossing. Met Imago komen back-end, CRM, advies en klantomgeving samen.
Meer over Imago Office