
Self-service with a smile:
Imago Direct
Imago Direct
Combineer de kracht van online service met persoonlijk advies
Til je online dienstverlening naar een hoger niveau met Imago Direct. Daarmee geef je je klanten real-time inzicht in hun gegevens én volop mogelijkheden om zelf hun zaken te regelen. Zo kun jij je richten op persoonlijk advies en verhoog je de servicebeleving van je klanten.
Het beste van twee werelden
Je klanten hoeven niet meer te kiezen tussen online gemak en persoonlijke service. Met Imago Direct krijgen ze het beste van twee werelden: een handige online tool van hun eigen vertrouwde adviseur. Alle schermen krijgen jouw eigen merkuitstraling, zodat het echt voelt als een extra digitale service van jou aan de klant.
Efficiencyslag en service upgrade ineen
Je klanten doen meer zelf, jij houdt meer tijd over voor advies. Dát is je core business. Met persoonlijke aandacht maak je het verschil ten opzichte van concurrenten, groot en klein.
- Efficiënt: maak een gigantische efficiencyslag én vergroot je werkplezier
- Positieve klantbeleving: doordat klanten zelf informatie kunnen opvragen en wijzigen
- Up-to-date: dankzij volledige integratie met jouw back-office zien klanten altijd de laatste informatie
- Business development: minder telefoons en e-mails van klanten, meer ruimte voor groei
- Koppeling Imago Office: contactverzoeken komen automatisch in de werkvoorraad van Imago Office
- Flexibel: configureer Imago Direct naar jouw wensen en creëer een unieke beleving voor je klanten
- Specialisatie: door de verregaande configuratiemogelijkheden werkt Imago Direct ook perfect in nichemarkten
- Herkenbaarheid: volledig vormgegeven in jouw huisstijl, zodat het echt een oplossing van jou is
- Real-time: mutaties die je klant zelf doet, worden direct doorgevoerd in de back-office
- Snelheid: polissen zijn real-time in te zien

Hoeveel de klant kan, dat bepaal jij
Een nieuwe polis aanvragen, wijzigingen doorvoeren of schades melden. Met Imago Direct kan je klant veel dingen zelf, maar dat hoeft niet! Alles is volledig naar jouw wensen te configureren. Jij bepaalt hoeveel je je klanten laat doen. Wil je alleen informatie online inzichtelijk maken en alle werkzaamheden blijven uitvoeren voor de klant? Ook dan is Imago Direct een gebruiksvriendelijke en krachtige tool.

Extra servicekanaal
Imago Direct is standaard voorzien van een klantenservicepagina. Hier kan de klant contact met je zoeken en vragen stellen. Alle vragen komen bij je medewerkers in de backoffice terecht, in de algemene mailbox of als taak in de werkvoorraad van Imago Office. Voor je klant creëer je op deze manier niet alleen online inzicht in zijn gegevens, maar ook een handige en snelle extra contactmogelijkheid.
Je klant voelt zich goed gehoord en snel geholpen.
Meer features die onze klanten waarderen
Real-time
Polissen inzien
naar detailgegevens
Facturen
Responsive
Branding
Eenvoudige registratie
Updaten klantgegevens
Geclusterde relaties
Collectiviteiten
Eigen beheer
Rapportages
In een vrijblijvende demo ervaar je direct hoe makkelijk Imago Direct werkt.