8 mei 2018
   Baloise Insurance Afgelopen 1 april is Baloise Insurance live gegaan met de aanvraagstraat voor de personenautoverzekering en mijn omgeving, gebouwd met Imago Forms en Imago Consument. De keuze van Baloise om voor Bugs Business te kiezen is met name gericht op de flexibiliteit van de Imago Designer waarmee deze… Lees meer
27 februari 2018
  Wat is de AVG? De AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) is de nieuwe privacywet die op 25 mei 2018 de huidige Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP) vervangt. De AVG is in vergelijking met de WBP een stuk strenger voor organisaties. Ook zijn de boetes hoger. Die kunnen oplopen tot 20 miljoen… Lees meer
26 februari 2018
Wij zijn trots te kunnen melden dat wij genomineerd zijn voor de NVGA AM: Innovatieprijs 2018! Onze inzending met de Imago Designer, waarop onder andere onze Imago Consument en Imago Forms oplossingen zijn gebaseerd, is samen met drie andere inzendingen door een selectiecommissie gekozen. Dit is voor ons een mooie… Lees meer
14 februari 2018
DAK Intermediairscollectief is als eerste CCS Level7 gebruiker in Nederland gestart met digitale postverzending en inmiddels live met Postex. Vanaf de eerste gesprekken tussen DAK en Postex heeft zowel de eindklant als de adviseur centraal gestaan. De combinatie van een digitaal afleverproces waarbij gemakkelijk via iDEAL betaald kan worden, was… Lees meer
10 oktober 2017
Het tijdschrijven is binnen de gehele Imago Office applicatie beschikbaar. Er wordt een real-time tijdtelling bijgehouden welke te allen tijden zichtbaar is. De gewerkte minuten worden via een webservice naar CCS Level 7 weggeschreven zodat er een volledige integratie van de te factureren uren bestaat. Lees meer
27 september 2017
Het is mogelijk om een WFT-traject te starten op polisniveau waar bijgehouden kan worden welke documenten er al verzameld zijn en welke vragen beantwoord zijn. Dit is zichtbaar door middel van een statusbalk. De vragen en verplichte documenten hiervoor kunnen door uzelf ingericht worden. Hiermee kunt u met behulp van… Lees meer
13 september 2017
Imago Office biedt de mogelijkheid om een omgeving in te richten die bepaalt binnen welke kaders en op welke niveaus de contactmomenten met de klant vastgelegd moeten worden. Binnen deze omgeving kunnen klantcontacten voorzien worden van een eventuele actie die automatisch tot een agenda leiden, prioriteiten en de status van… Lees meer
6 september 2017
Met de afsprakenfunctionaliteit kan in Imago Office op klantniveau vastgelegd worden welke afspraken er met een klant gemaakt zijn op het gebied van contactmomenten. Denk hierbij aan de bezoekfrequentie en/of telefoon frequentie per jaar. Ook kan er aangegeven worden of er een SLA van toepassing is die dan vervolgens net… Lees meer