Co-creatie vergelijker Acura en Bugs Business
Acura en Bugs Business lanceren vergelijker
Met de nieuwe vergelijker voor woonhuis- en inboedelverzekeringen kunnen de tussenpersonen van Acura efficiënter offertes uitbrengen.
Als adviseur besteed je het liefst zoveel mogelijk tijd aan jouw relatie. Die ambitie wordt vaak belemmerd door de hoeveelheid van administratieve handelingen die nodig zijn om snel tot een goed gedegen aanbod van producten te komen. Met deze uitdaging in het achterhoofd is het gezamenlijke team van Acura en Bugs Business aan de slag gegaan.
Serviceproviding volgens onze visie
Ronnie Krösschell, operationeel manager bij Acura Assuradeuren, is enthousiast over de ontwikkelde oplossing: ‘’Als serviceprovider willen we onze aangesloten adviseurs ondersteunen, aan de inkoopkant en in het optimaliseren van werkprocessen. Een vergelijker is natuurlijk niet nieuw in de markt. De combinatie van dit hulpmiddel met onze persoonlijke service maakt dat we onze adviseurs goed kunnen helpen. Het grootste verschil maken we dan ook iedere dag met onze mensen, korte lijnen en snelle service.’’
In de afgelopen periode is de vergelijker uitgerold. Met de eerste gebruikerservaringen zullen we het process verder optimaliseren. Ook zullen we op termijn meer producten toevoegen in dit systeem laat Krösschell weten.
Schoolvoorbeeld voor agile ontwikkelen
Volgens Dennis van Tooren, Sr. Consultant bij Bugs Business, is het traject een schoolvoorbeeld van de kracht van agile software development. ‘’Afgelopen periode is er intensief samengewerkt met Acura. Een dedicated team, met teamleden vanuit Bugs en Acura, heeft in amper een half jaar deze vergelijkers ontwikkeld op basis van een uitgebreide klantbehoefte analyse, geïntegreerd in Imago Office én geïmplementeerd bij Acura. We staan te trappelen om de vergelijker uit te breiden en neer te zetten voor andere producten.”